SIRVOY'S HOTELLBLOGG

Vår blogg syftar till att ge de senaste nyheterna och tips från gästbranschen till ägarna av hotell och boendeanläggningar. Vi inser att det krävs mer än mjukvara för att lyckas på denna marknad. Alla som äger en boendeanläggning behöver förstå och tolka marknadsriktningen för att öka effektiviteten och effektivt svara på kundernas behov.

Nytt i maj 2020

När omständigheterna ändras krävs anpassning och uthållighet, men Sirvoys huvudfokus är alltjämt det samma: Att erbjuda sina kunder den bästa …

Hotell hittar nya vägar under coronakrisen

Alla i hotellbranschen kommer att minnas sommaren 2020. Gräset växer sig högt runt öde landningsbanor. Flygplan står orörligt uppradade i …

Hur man överlever Corona-pandemin i hotellbranschen

Varenda hotellägare i hela världen talar om coronaviruset. Även de som ännu inte upplever de fulla konsekvenserna av vad som …

Nytt i mars 2020

Hotellbranschen är i ständig utveckling. Det är därför avgörande att hotellbokningsprogram som Sirvoy utvecklas med den, allt för att möta …

Träffa en expert – lär känna Sirvoy support

Har du någon gång haft tillfälle att kontakta vårt supportteam? Du kanske har undrat vem som tar emot dina frågor …

Nytt i januari 2020

Det blir allt viktigare att vara säkerhetsmedvetenheten. Därför är vi glada att kunna starta året med förbättringar på det området …

Vad är skillnaden mellan ett hotellbokningssystem (PMS) och en Channel Manager (kanalhanterare)?

Att driva en hotellverksamhet, ett B&B eller ett vandrarhem kan vara både tidskrävande och stressigt om du gör det helt …

Nytt i november 2019

Vi på Sirvoy vill hjälpa våra kunder att få ut mesta möjliga av vår produkt. Läs vidare för att se …

Nytt i oktober 2019

Att driva ett hotell innebär att man är upptagen med många olika uppgifter, ofta samtidigt. Vi på Sirvoy gör vårt …

Nytt i september 2019

En välkänd amerikansk poet skrev en gång: ”Det viktigaste är inte vad du tittar på, utan vad du ser.” Ja, …