Nytt för mars 2019

Vårt mål här på Sirvoy är att maximera fördelarna ni får av att använda vår programvara, oavsett om det innebär …

Avbrott på Expedia – Löst

Avbrottet på Expedia har nu lösts. Observera att bokningar som gjorts i Expedia under avbrottet inte automatiskt kommer att överföras …

Avbrott på Booking.com – Löst

Avbrottet på Booking.com har nu lösts. Om ni har fått några bokningar under avbrottet ska de läggas till automatiskt under …

Avbrott på SiteMinder – Löst

SiteMinder har haft att avbrott som nu har blivit löst. Om ni har fått några bokningar under denna tid så …

Varför negativa recensioner kan få positiva resultat

När man sköter om ett hotell, vandrarhem eller liknande så kan det vara läskigt att uppmuntra sina gäster att ge …

Avbrott på Booking.com – Löst

Avbrottet på Booking.com har nu lösts. Om ni har fått några bokningar under avbrottet ska de läggas till automatiskt under …

Intervju: James Bishop på den banbrytande SiteMinder Exchange

Låt oss börja med att tacka för att du gjorde denna intervju med Sirvoy. Vi är säkra på att majoriteten …

Nytt för februari 2019

Under februari var vi upptagna med många korrigeringar och förbättringar som vi hoppas kommer att göra er upplevelse av Sirvoy …

Nyhet: Aktivera Swish med Payer

Ett återkommande önskemål från våra svenska kunder är möjligheten att betala med Swish. Vi kan nu erbjuda den möjligheten via …

MyAllocator avbrott – löst

Det tidigare problemet med kopplingen till MyAllocator har nu blivit löst. Problemet påverkade inte hämtning av bokningar, men orsakade att …

Avbrott på Citybreak – Löst

Avbrottet på Citybreak har nu lösts. Skicka e-post till support@sirvoy.com om ni verkar ha bokningar från Citybreak som inte visas …