Mastering the Art of Guest Satisfaction in the Hospitality Industry

08 maj 2024 12:20 CEST Läs artikeln

 En djupdykning i Sirvoys senaste uppdateringar! 

Hej,  Vi vill gärna berätta om några av de senaste uppdateringarna vi har gjort i Sirvoy. Det handlar om justeringar …

5 Benefits of A Hospitality Management System

In the fast-paced world of hospitality, businesses constantly seek ways to enhance efficiency, improve guest experiences, and streamline operations. Enter …

Förenkla betalningar och bokföring med Stripe och Sirvoy: En perfekt lösning för hotell och B&Bs

Hälften av alla småföretagare säger att bokföring är bland det tråkigaste de vet, och vi är ganska säkra på att …

Från sökning till bokning: Få ditt hotell att synas med Google hotellannonser och Sirvoy

Varje sekund görs det 100 000 Google-sökningar1 och en överväldigande majoritet (91,6 %) av alla sökningar på nätet görs via …

Ronneby Brunnspark Vandrarhem och B&B – Imponerande tillväxt på smal budget, med hjälp av Sirvoy

Ronneby Brunnspark Vandrarhem och B&B, beläget i hjärtat av Blekinge, har av gäster kallats för Ronnebys juvel. Och det med …

Nå en bredare publik och främja transparens med Sirvoys 3 nya funktioner

1. Ny kanal för våra svenska och norska Sirvoy-användare Att boka ett rum kan vara lika trevligt och självklart som …

Skapa en hållbar och EKO-nomisk hotellverksamhet

Besöksbranschen är i ständig förändring. Trender kommer och går, men hållbarhet verkar vara här för att stanna. Varför? Dagens resenärer …

Hotellbranschens favorit får en ny look

Sirvoys relation till användarvänlighet är lång.  Den första kunden var grundarens egen mamma, som drev ett vandrarhem. Hon behövde ett …

Hur Engeltofta tredubblade sina bokningar med Sirvoy

”Sirvoy har ökat vår produktivitet och minskat våra kostnader. Med den enkla och tydliga överblicken kan jag hantera incheckningar hemifrån, …

Tre skäl att höja säkerheten på ditt hotell med Lockys smarta lås

Lås är bokstavligt talat porten till gästens vistelse. De är inte bara avgörande för det första intrycket, utan även för …