När ni ansluter ert konto hos Booking.com till Sirvoy kommer era befintliga priser och er tillgänglighet att återställas i Booking.com. När anslutningen är aktiv kommer Sirvoy automatiskt att göra en ”fullständig uppdatering” och ladda upp era priser och er tillgänglighet igen.

Ni kommer att få ett e-postmeddelande från Booking.com som ber er att ”uppdatera all inventering så snart som möjligt” (”refresh all inventory”). När ni loggar in på ert konto hos Booking.com hittar ni ett liknande meddelande som säger att ”ni måste återställa all tillgänglighet och alla priser”. Det är säkert att bekräfta detta. Sirvoy skickar de nödvändiga uppdateringarna.

Se till att priser och tillgänglighet i Sirvoy matchar vad ni vill publicera på Booking.com. Se till att kontrollera informationen som visas på Booking.com så fort en ”full uppdatering” har slutförts av Sirvoy (vanligtvis 10-30 minuter efter att anslutningen är aktiverad).

OBS! Om ni inte har ställt in ”Skicka automatiska prisuppdateringar” på ”ON” måste ni skicka dem manuellt. Tillgänglighet skickas däremot alltid automatiskt.