Vill ni att era gäster ska kunna betala det återstående beloppet eller att kunna avboka sin bokning direkt via er hemsida? Eller helt enkelt låta dem granska sina bokningsuppgifter? Då kanske ni vill använda funktionen ”Visa/ändra bokning”.

  1. Aktivera den här funktionen genom att gå till Inställningar -> Visa/ändra bokning -> Sökfunktionen på er hemsida och klicka på ”Hur man installerar”.
  2. Kopiera och klistra in koden på er hemsida så kommer gästerna att kunna söka efter sin bokning i formuläret som dyker upp.

Ni kan begära att gästerna betalar resterande saldo genom att skicka ett automatiskt e-postmeddelande med återstående saldo och en länk till formuläret ”Visa/ändra bokning”. Observera att beloppet för delbetalningen vid bokningstillfallet kan komma att visas i stället för det återstående saldot, beroende på vilka val du har gjort i dina betalningsinställningar . Alla våra online-betalningsmetoder (Stripe, Payer, Paypal och Payson) stöds i funktionen “Visa/ändra bokning”.