Vi finns här när du behöver oss, på det sätt som passar dig bäst
Kunskapsbas
För självbetjäning och utbildning kan du enkelt vända dig till Sirvoys lättanvända kunskapsbas.
Vårt ständigt växande bibliotek inkluderar:
Live Support
Vårt team är tillgängligt 24/7 (inklusive helgdagar), så det finns alltid en vänlig röst som snabbt hjälper dig. Tveka inte att kontakta oss; att hjälpa dig är det vi gillar mest med vårt arbete!
Live-chatt
Om du föredrar att chatta med vår support, så är det enkelt.
För att starta en live-chatt med vårt team:
- Klicka på ”Chatta”, på vilken Sirvoy-webbsida som helst.
- Ange ditt namn, din e-postadress och hur vi kan hjälpa dig.
- Klicka på ”Starta chatten”.
Support via telefon
Nå oss när som helst via telefon på:
Sverige +46 40 606 08 38
Brasilien +55 11 4950 1070 Danmark +45 78 75 50 77 Finland +358 75325 8078 Irland +353 21 471 7055 |
Nederländerna +31 85 2082 280
Österrike +43 720 229933 Spanien +34 518 900 030 Storbritannien (gratis) +44 800 808 5511 USA (gratis) +1 (877) 677-1007 |
Live-demo
Vi förstår att det kan kännas stressande att lära sig ett nytt system. Du har möjlighet att få en personlig genomgång för att hjälpa dig att komma igång i Sirvoy eller för att göra lite mer komplicerade inställningar, som att ansluta Sirvoy till bokningskanaler.
Schemalägg en personlig genomgång med vårt team via Calendly vid en tid som passar dig. En av våra supportarbetare guidar dig genom Sirvoy-installationen och svarar på alla frågor du kan ha.
E-post
Sirvoy supportadress: support@sirvoy.com
Inkludera gärna länkar eller skärmdumpar. Ju mer detaljerad du är, desto mer kan vi förstå din situation och ge dig de lösningar du behöver.
Olika språk
Vi ger support på:
|
|
|
Vårt supportteam finns alltid här för dig när du behöver hjälp. Om de teammedlemmar som talar ditt önskade språk hjälper andra kunder när du ringer, så kommer vi att kontakta dig via telefon eller e-post inom 24 timmar.