Avbrott på Expedia – Löst

Avbrottet på Expedia har nu lösts. Observera att bokningar som gjorts i Expedia under avbrottet inte automatiskt förs över till …

Dags att börja marknadsföra sig för tiden efter Coronapandemin

Nu, flera månader in i pandemin, är den inte längre bara ett hot, utan det ”nya normala”. Men efter veckor …

Sirvoy rankas till Frontrunners Top 5

Sirvoy är glada över att ännu en gång ligga i topp på FrontRunners rankinglista. Vi inser att en sådan här …

Problem med leverans av e-post – Löst

Problemet som orsakade att e-post inte levererades har lösts. Orsaken var ett tillfälligt prestandaproblem hos vår leverantör av e-post. Om …

Viktigt: Planerat underhåll

För att förbättra säkerhet, tillförlitlighet och prestanda kommer vi att genomföra ett planerat underhåll av Sirvoys servrar. Detta kommer resultera …

Expedia Outage – Resolved

Expedia experienced an outage that has been solved now. The outage involved Expedia not accepting Sirvoy updates about availability and …

Nytt i maj 2020

När omständigheterna ändras krävs anpassning och uthållighet, men Sirvoys huvudfokus är alltjämt det samma: Att erbjuda sina kunder den bästa …

Expedia-avbrott – Löst

Expedia upplevde ett avbrott som har lösts nu. Stoppet innebar att Expedia inte accepterade Sirvoy-uppdateringar om tillgänglighet och priser. Så …

Hotell hittar nya vägar under coronakrisen

Alla i hotellbranschen kommer att minnas sommaren 2020. Gräset växer sig högt runt öde landningsbanor. Flygplan står orörligt uppradade i …

Sirvoy – Din pålitliga partner förbi COVID-19

Kära partner, Vi är medvetna om att vi just nu upplever extraordinära tider och att effekterna av COVID-19 sannolikt kommer …

Hur man överlever Corona-pandemin i hotellbranschen

Varenda hotellägare i hela världen talar om coronaviruset. Även de som ännu inte upplever de fulla konsekvenserna av vad som …