Avbrott på Expedia – Löst

Avbrott på Expedia – Löst

Expedia upplever ett avbrott som ännu inte har lösts. Observera att bokningar som görs i Expedia inte automatiskt förs över till ert Sirvoykonto under eller efter avbrottet. Det är därför viktigt att ni hittar och manuellt överför sådana bokningar.

Avbrottet på Expedia har nu lösts. Observera att bokningar som gjorts i Expedia under avbrottet inte automatiskt förs över till ert Sirvoykonto under eller efter avbrottet. Se därför till att ni hittar och överför alla bokningar som gjorts manuellt.

Vi rekommenderar starkt att ni manuellt lägger in de bokningar ni fått via er ”fallback”-metod (e-post/fax) så snart som möjligt eftersom de inte kommer att importeras automatiskt efter att avbrottet är löst. Om ni för närvarande inte har en ”fallback”-lösning hos Expedia rekommenderar vi att ni kontrollerar med Expedia om ni kan ställa in en sådan via ert extranet. Det gör att ni kan ta emot e-post eller fax med de bokningar som tas emot i deras kanal även under avbrott.

Avbrottet startade: 01 juni 2020 22:06 CEST Avbrottet slutade: 01 juni 2020 23:39 CEST