Nytt i augusti – Uppdaterad Rumslista

VI arbetar hårt för att förse er med ett bokningssystem som är lätt att använda och effektivt i den dagliga kontakten med gäster. Därför är vi glada att kontinuerligt ge er förbättringar som förenklar hanteringen av ert hotell och gör det säkert och roligt att använda Sirvoy. Så vad är nytt i augusti?

Förbättrad Rumslista
Först och främst har vi en förbättrad Rumslista. Det är inte bara utseendet som är nytt, vilket gör det till en mer intuitiv och trevlig upplevelse, utan ni kommer också att märka några förändrade funktioner. Flikarna är särskilt användbara eftersom dessa gör att ni enkelt kan växla mellan olika rumsvyer. Tänk om ni istället för att se alla rummen i översikten bara vill se incheckningar för ett visst datum? Eller bara utcheckningar? Välj då önskad flik och klicka på dagens datum eller välj vilket datum som helst så blir det möjligt.

Vill ni organisera er personal för att förbereda rum för nästa gäst? Använd filtret för att visa och skriva ut städstatus för alla rum, eller bara de som behöver städas. Och om en evakuering skulle behövas kan fliken Evakueringslista användas för att skriva ut listor över upptagna rum i realtid. Det står på pappret när utskriften är gjord så man vet att man har den senaste informationen.

Att navigera på Rumslistan är också enkelt och intuitivt vilket ger er möjligheten att sortera och filtrera med en knapptryckning. Alla dessa alternativ ger er ett snabbt och effektivt sätt att hantera era rum och relaterade uppgifter. Varför inte ta en stund och bläddra runt i den uppdatera Rumslistan? Vi är säkra på att ni blir glada över dessa förbättringar!

Ny roll för användarkonton: Bokföringsrapporter
Som ni vet kan ni tilldela olika behörigheter till varje användare i Sirvoy. Vi har nu lagt till en roll under ”Betalning & fakturering” som heter ”Räkenskapsrapporter”. Tidigare var detta en del av rollen ”Fakturering” men nu kan ni tilldela separata roller för användaråtkomst till fakturering och bokföringsrapporter.

Alla befintliga användare som tidigare hade tillgång till ”Fakturering” har automatiskt tilldelats den nya rollen ”Bokföringsrapporter” för att behålla samma åtkomst som tidigare.

Lägre kontoavgift för Pro
Under de kommande veckorna och månaderna kommer ni att märka fler förändringar som är till er fördel samtidigt som det fortsätter vara prisvärt. För dem som bara har ett fåtal rum har vi faktiskt sänkt priset för Pro-kunder. Vi fortsätter att hålla vårt koncept med en enkel prisvärd prissättning så att ni kan fokusera på de viktigare sakerna – era viktiga gäster.