Så här återställer du ditt lösenord:
- Gå till Sirvoy.se ->Logga in ->Glömt ditt lösenord?
- Ange Användarnamn och E-postadress, kryssa i rutan ”Jag är inte en robot” och klicka sedan på ”Återställ konto”.
- Välj vart du vill få en återställningskod, e-post eller sms, och klicka på ”Välj metod”.
- Om du valt sms så ange återställningskoden i det sms du fick och klicka på ”Ange kod”. Skriv sedan in ditt nya lösenord två gånger och klicka på ”Ändra lösenord”.
- Om du valt e-post så följ länken i e-postmeddelandet du fick och skriv in ditt nya lösenord två gånger och klicka sedan på ”Ändra lösenord”.
FAQ:
”Jag fick inte något e-postmeddelande eller sms”
-Kontrollera skräpkorgen i ert e-postprogram eller fråga support@sirvoy.com vilken e-postadress som är registrerad på användarnamnet. Alternativt använd e-postfunktionen om inget sms togs emot.
”Jag har glömt mitt användarnamn”
-Skicka ett e-postmeddelande till oss på support@sirvoy.com så skickar vi användarnamnet.
”Jag får ett felmeddelande när jag försöker återställa, ’Det finns ingen sådan kombination av användarnamn och e-post.'”
-Du har angett felaktig eller felstavad information i ett av de två obligatoriska fälten. Antingen är användarnamnet eller e-postadressen felstavad eller felaktig. Om du inte kommer ihåg ditt användarnamn eller e-postadress för ditt konto så vänligen kontakta support@sirvoy.com för att få hjälp.